Menu
Your Cart
20% OFF on all products Shop now

Return policy

Как да върна стока ?

Тествайте 7 дни! Ако не Ви хареса – върнете ни продукта!

Имате на разположение 7 дни, за да разберете дали избраният от Вас продукт наистина отговаря на очакванията и изискванията Ви, въпреки, че част от предлаганите продукти са употребявани и обновени, store.PCdoctor-bg.com Ви дава възможност да обмислите и оцените покупката си и ако прецените, че желаете нещо различно – да върнете продукта.

Това е Ваше право и гаранция за 100% удовлетвореност от продукта, който купувате от нас.

Разходите по връщането са ЗА ВАША СМЕТКА!

Какви са условията за връщане или замяна?

  • Стоката трябва да бъде без наранявания и в изряден търговски и функционален вид.
  • Всички прилежащи към нея продукти и аксесоари трябва да са налице в опаковката.
  • Стоката трябва да бъде върната със същите куриерски услуги, с които сте я получили.

store.PCdoctor-bg.com си запазва правото да откаже връщане на стоката в специални случаи, които не са описани в условията за връщане /при поръчка след предоставена предварително писменна оферта и одобрена от получателя/.

Не подлежат на връщане или замяна:

  • Лаптопи по индивидуална поръчка или такива със сменени или променени по Ваше желание компоненти (например сменен твърд диск или допълнително надписана клавиатура)
  • Продукти, чиято гаранция е била регистрирана в сайта на производителя – не бързайте да регистрирате гаранцията си, преди да сте се уверили, че това е наистина подходящ продукт за Вас и нямате забележки към него. Продукти с допълнително закупени и регистрирани удължени или специални гаранции не може да се върнат – те също попадат в категория "регистрирани".
  • Продукти, по които има зацапвания, наранявания, драскотини, липсващи или повредени окомплектации като прилежащи продукти и аксесоари, кашони, предпазно фолио, книжки, дискове, пликове, брошури, рекламни материали и т.н.
  • Продукти с предварително инсталирана операционна система, която не е възстановена до първоначалния й фабричен инсталационен вид или чийто Recovery дял е изтрит или повреден. Ако сте инсталирали собствена операционна система, трябва да я изтриете напълно
  • Продукти, които са закупени с допълнителен ОЕМ софтуер, който е регистриран преди изтичането на първите 7 дни от покупката (например OEM Windows или Office пакет)

Дори да не уцелите правилния за Вас продукт от първия път, ще се постараем да останете удовлетворени от нашето обслужване!